barn på loppis håller gossedjur

Mallar för verksamhetsplan och budget

Här hittar du mallar för verksamhetsplan och budget samt aktivitetsutfall för din lokala hyresgäst­förening i region Västra Sverige.

Här hittar du mall för verksamhetsplan och budget för lokala föreningar med hyresvärd Poseidon, Bostadsbolaget eller Familjebostäder

Här hittar du mall för aktivitetsutfall för lokala föreningar inom Poseidon, Bostadsbolaget eller Familjebostäder

Här hittar du mall för verksamhetsplan och budget för övriga lokala föreningar i region Västra Sverige

Nedanför här hittar du en film som vänder sig till dig som är förtroendevald i en lokal förening med hyresvärd Poseidon, Bostadsbolaget eller Familjebostäder. I filmen går vi igenom hur du fyller i mallen för verksamhetsplan och budget.

Blockerat innehåll.