Höstbild med texten Temadagar 20-21 november
Foto: Birgitta Gustafsson

Hyresgäst­föreningen bjuder in sina förtroendevalda

Den 20 -21 november samlas förtroendevalda från hela region Norrland till gemensamma temadagar för att hämta kraft, energi och inspiration inför kommande aktiviteter.

Hyresgäst­föreningen har nyligen stoppat införandet av marknadshyror i nyproduktion och visat att vi är starka tillsammans. Men Hyresgäst­föreningens arbete slutar inte med det. Snart är det valår och vi har massor kvar att göra.

Kraft, energi och inspiration

Helgen den 20-21 november samlas Hyresgäst­föreningens förtroendevalda i en digital temadag. Dagen kommer att innehålla föreläsningar, samtal och reflektioner.

• Pär Johansson från Glada Hudikteatern kommer att inspirera och berätta om Glada Hudikteatern och den resa som de gjort.
    (Pär har skickat en kort videohälsning)
  • Marie Linder, förbundsordförande
  • Nina Hedlund, strategichef Hyresgäst­föreningen, kommer att prata om framtidsprogrammet och våra mål 51/22.
  • Roland Lätth, tidigare förtroendevald och anställd, kommer att dela med sig av sina erfarenheter kring lyckade arbetssätt kring stora event.

För dig som vill delta på temadagarna kan enkelt anmäla dig via länken här nedan. Deltagandet är helt kostnadsfritt.