En tecknad bild på hus i snö, en julgran framför husen, barn som åker skridskor och två snögubbar.

Följ med i vår julkalender med tema medlemmars favoritplats i hemmet!

Under december har vi en digital julkalender fylld med medlemsbilder. Vi frågade våra medlemmar om vilken deras favoritplats är i hemmet och bad dem att skicka in en bild på den. Vi fick in en hel drös med fina bilder och en stor variation på favoritplatsen, som kan vara inne i sin lägenhet, ute på sin balkong, trädgård, den närliggande miljön eller sin gård.

En katt som ligger på ett bord på balkongen.
Jessika Rask
Medlemsbild på favoritplats i hemmet.

Följ med bakom varje lucka och se vad Hyresgäst­föreningens medlemmar uppskattar mest med sina hem, i alla åldrar såväl som husdjur. Vårt budskap med årets kalender är att alla ska har rätt till ett tryggt hem som vi på Hyresgäst­föreningen arbetar för.

Julkalendern gå att följa på vår Facebooksida eller via direktlänken nedan. Start 1 december.

Vi önskar er alla en fin december och en God Jul i era hem!

Klicka här så kommer du direkt till julkalendern.

Följ oss på Facebook och ta del av kalendern där.