dator på bordet röd tröja över huvudet

Utbildning för kassörer

TEMA: Årsbokslut. En utbildningsträff för dig som är kassör i en av föreningarna i Hyresgäst­föreningens region norra Skåne.

Södergatan 15, Helsingborg

Det börjar bli dags för årsbokslut och revision för lokala Hyresgäst­föreningar och kommun-föreningar i Hyresgäst­föreningen. Organisationens gemensamma mall för kassabok är utgångspunkten när vi går igensom hur årsbokslutet plockas fram på ett enkelt sätt.

Alla frågor och funderingar kring årsbokslut och revision tar du med till detta tillfälle så försöker vi reda ut dem så gott det går, allt för att du som kassör och ni i er förening ska få ett så smidigt och lätt arbete som möjligt.

Målgrupp: kassörer och ordförande i föreninsstyrelser och lokala hyresgäst­föreningar.

Liz Jönsson, regionordförande och kassör i föreningsstyrelsen i Höganäs håller i träffarna.

Klicka här för att komma till anmälan!

Sista dag för anmälan: tisdag 5 november

PS. Vill du delta digitalt via Teams för att lyssna på utbildningen, kontakta utbildningssamordnare Carolina Nilestam carolina.nilestam@hyresgastforeningen.se