Jobba hos Hyresgästföreningen

Jobba hos oss

Vi är hyresgästernas förkämpe. Hos oss får du möjligheten att jobba med att påverka, förändra och förbättra bostadsmarknaden för både dagens och morgondagens hyresgäster. Vi på Hyresgäst­föreningen tror på kraften att vara i ständig rörelse och på att vara många. Välkommen att bli en hyreshjälte du med!

Jobba hos oss

Hyresgäst­föreningen som arbetsgivare

Hyresgäst­föreningen finns över hela landet och vi är cirka 820 medarbetare fördelade på nio regioner och ett riksförbund. Vi är en nyfiken förening i ständig rörelse. Hos oss erbjuds du ett meningsfullt jobb, där du kan göra skillnad varje dag och samtidigt utvecklas.

Hitta ditt nya drömjobb hos oss!

Vi letar efter fler förhandlare, jurister, folkrörelseutvecklare, rådgivare och många andra yrkesroller som vill arbeta för att göra skillnad för hyresgästen.

Är du nyfiken på att göra skillnad tillsammans med oss? Spana in våra lediga tjänster och bli vår kollega.