barn blåser serpentin

Två nya medlemsförmåner

Ja, du har läst rätt. Vi är glada att kunna erbjuda våra medlemmar två helt nya förmåner från DOZ Apotek och Homevision. Hos DOZ Apotek får du rabatt från första kronan på apoteksvaror både online och i butik, medan Homevision erbjuder säkerhetssystem och smarta lösningar för ditt hem. Ta del av förmånerna redan idag!

DOZ Apotek är vår nya apotekspartner! Som medlem får du rabatt från första kronan när du handlar apoteksvaror - både online och i DOZ Apotek runt om i landet. Rabatten är 12 % och gäller på allt utom receptbelagda läkemedel. DOZ Apotek är en svensk apotekskedja som är del av ett europeiskt nätverk, med totalt över 1 500 apoteksbutiker. På dozapotek.se finns en komplett e-handel med läkemedel, recepthantering, rådgivning och ett brett sortiment inom egenvård. Du hittar förmånen här

En annan spännande nyhet bland dina medlemsförmåner är Homevision – säkerhetssystem och smarta lösningar för hemmet. Erbjudandet till dig som medlem gäller rabatt på en smart hemlarmstjänst samt startpaket till detta. Hemlarmet är anpassat för lägenheter och går att koppla samman med ytterligare produkter, exempelvis övervakningskamera och brandvarnare. Kolla in Homevision här

Och du har väl inte missat våra andra förmåner? Med operatören Hallon har du som medlem alltid en stående medlemsrabatt på 10% av ordinarie priset på mobilabonnemang hos Hallon. Ta del av fler förmåner här