pojke, juklappar, adventskalender
iStock

Julkalender med rabatter och förmåner

Som medlem i Hyresgäst­föreningen har du mängder av förmåner och rabatter att välja bland. Under december får du ännu fler! Följ vår adventskalender fram till jul.

Rabatt på julgranar, böcker och biobiljetter

En av fördelarna med att vara medlem hos Hyresgäst­föreningen är våra medlemsförmåner och rabatter på olika produkter och tjänster. Som medlem har du rabatt på bland annat biobiljetter, rabattkod på streamingtjänster, böcker, hyrbil, julgranar, hotell och weekendresor med mera!

Julklappstips och inspiration

Fram till julafton presenterar en förmån som vi hoppas kan inspirera till julklappar eller något annat trevligt kan förgylla din och dina närmastes vardag och högtider i december.

Rabatter på Facebook och Instagram

Håll utkik på webbsidan Dina förmåner och våra sociala medier. Följ oss på Facebook och Instagram, och få ett rabatt- och förmånstips varje dag i ditt flöde fram till jul!

Som medlem får du hyrestrygghet

Som medlem i Hyresgäst­föreningen får du hyrestrygghet. Vi förhandlar din hyra och erbjuder juridiskt stöd vid tvister med hyresvärden. Som medlem har du större möjlighet att engagera dig och påverka din hyra och boendemiljö. Vi är en av Sveriges största folkrörelser som arbetar tillsammans för din trygghet och alla rätt till ett bra hem.