Några vindkraftverk som står på en äng i solnedgången.

Håll nere dina elkostnader med hjälp av Fortum

Vill du dra ner på dina elkostnader? Då borde du kolla hit! Vi har nämligen ett nytt samarbete med Fortum som gör att du som medlem kan få mer pengar över till annat som är viktigt i livet. Bra va?

Ja, för nu kan du som medlem nämligen teckna ett elavtal där du får 4 öre rabatt per kWh hos Fortum. Då får du alltid 100% fossilfri el från kärnkraft, vattenkraft, vatten eller sol. Bra för plånboken och bra för miljön! Klicka här för att läsa mer om medlemsförmånen.

Visste du förresten att av de bolag som producerar el i Europa är Fortum bland de med minst utsläpp. Fortum erbjuder fossilfri el och som kund kan man dessutom välja om man även vill att elen enbart kommer från förnybara källor - smart va?